Često postavljana pitanja

Što je HrOUG?

HrOUG predstavlja kraticu za Hrvatsku udrugu Oracle korisnika. HrOUG je neprofitna organizacija, osnovan je 1995. godine i uspješan je organizator godišnje konferencija Oracle korisnika i ostalih događanja. HrOUG u prosjeku na godišnjoj razini ima cca 130 članova - pravnih subjekata. Osnovne funkcije HrOUG-a su moderatorska na relaciji Korisnici Oracle tehnologije - Oracle, te edukacijska kroz HrOUG konferencije, radionice, promocije i druge aktivnosti.

Upravljačka tijela HrOUG-a su: Skupština, Upravni odbor, Nadzorni odbor, a postoji i sud časti.

Predsjednik HrOUG-a je g. Davor Ranković (davor.rankovic@hroug.hr), potpredsjednik je g. Vladimir Radić (vladimir.radic@hroug.hr), a tajnik je g. Ante Mandić (ante.mandic@hroug.hr).

HrOUG adresni podaci, OIB broj i bankovni račun?

Adresa:

Hrvatska udruga Oracle korisnika

Nova cesta 60 / V kat

10000 Zagreb

Tel: 01/3638959

Fax: 01/3692468

Matični broj:

1642405

OIB:

33433787070

Račun u Zagrebačkoj banci:

IBAN: HR1923600001101598667

Je li HrOUG dio Oracle Hrvatska?

HrOUG nije dio Oracle Hrvatska i neovisan je pravni subjekt.

Što je HrOUG konferencija?

HrOUG konferencija tradicionalno okuplja informatičke specijaliste kojima je poveznica primjena Oracle tehnologije u rješavanju poslovnih problema i olakšavanju svakodnevnog poslovanja, te ostale aktualnosti u informatičkoj zajednici Hrvatske.

HrOUG konferencija predstavlja najveći, najmasovniji i najznačajniji susret Oracle zajednice u Hrvatskoj. Svojim obimom i sadržajem svrstava se među najveće poslovne informacijsko-tehnološke manifestacije u zemlji.

HrOUG konferenciju karakterizira odlična atmosfera u kojoj se poslovni kontakti vrlo jednostavno ostvaruju, a promocije novih proizvoda dobro prihvaćaju.

Kome je namijenjena HrOUG konferencija

HrOUG konferencija osigurava stručne sadržaje i prijenos znanja u formalnim i neformalnim kontaktima za:

  • krajnje korisnike
  • developere, dizajnere i sve ostale koji se u IT-ju bave razvojem
  • DBA i sistem inžinjere
  • rukovoditelje - operativnog nivoa
  • rukovoditelje - strateškog nivoa

Zašto sudjelovati na HrOUG konferenciji?

Sadržajno HrOUG konferencija nudi najrelevantniji i najdetaljniji pregled postojeće i dolazeće Oracle tehnologije i proizvoda, stavljajući naglasak na širi kontekst poslovne primjene tehnologije kao strateški opravdane investicije, kako u malim i srednje-velikim tvrtkama, tako i u velikim poslovnim sustavima i tijelima državne uprave.

Osim relacija Oracle – sudionici i Sponzori – sudionici, HrOUG konferencija je mjesto velike razmjene praktičnih iskustava korištenja Oracle tehnologije na relaciji sudionik – sudionik.

Organizira li HrOUG više konferencija godišnje?

DA, HrOUG organizira dvije konferenicje

JavaCRO u svibnju u suradnji sa HUJAK-om i HrOUG godišnju konferenciju sredinom listopada

Gdje se održava HrOUG konferencija?

Konferencija se tradicionalno održava u Istri.

Gradovi domaćini konferencije bili su Lovran, Umag, Pula i Rovinj.

Kada se održava HrOUG konferencija?

HrOUG konferencija se održava sredinom listopada.

Koliko Oracle utječe na sadržaj i koncepciju HrOUG konferencije?

Ponosni smo istaći da je ovo jedina velika informatička konferencija u Hrvatskoj koju ne organizira kompanija koja se nalazi u nazivu konferencije (kao što je to slučaj sa konferencijama koje organizira Microsoft, IBM, Cisco), već korisnička udruga koja na konferenciji otvoreno želi razmotriti sve aspekte primjene Oracle tehnologije, uključujući i probleme i priče o uspjehu, ali i ostale zanimljivosti iz ICT okruženja.
Oracle ne sudjeluje u koncepciji konferencije već u osiguranju sadržaja kroz koji se predstavljaju najnoviji Oracle proizvodi (ili njihove inačice), postupke licenciranja, edukacijske mogućnosti, a sudionici imaju od experta prilike upoznati praktičnu primjenu novih mogućnosti pojedinih proizvoda. Oracle na konferenciji uvijek upozna sudionke sa svojim poslovanjem u proteklom periodu i očekivanja u budućem. Obzirom na brojne akvizicije koje je Oracle obavlja te nizu novih rješenja u proteklom periodu, vrlo interesantno čuti kako će se to odraziti na korisnike Oracle tehnologije na našim prostorima.

Koliko je zapravo velika HrOUG konferencija?

HrOUG konferencija okupi cca 500 sudionika iz Hrvatske, ali i iz susjednih zemalja - Slovenije, Bosne i Hercegovine, te Srbije. Sve je veći broj zemalja Europe i svijeta iz kojih dolaze sudionici konferencije.

Na konferenciji se u tri puna radna dana održi preko 100 različitih aktivnosti (predavanja, radionica, okruglih stolova,...).

Koje stručne aktivnosti su prisutne na HrOUG konferenciji?

Na HrOUG konferencijama programski odbor rukovođen programskim direktorom priprema:

* Predavanja (obično oko 80-90)
* Radionice (obično 10-tak)
* Izlaganja u okviru izložbenog prostora (obično 10-tak)
* Oracle demogrounds po principu Ask the Experts
* Okrugli stolovi
* Promocije
* Keynote speach pozvanih predavača i još mnogo toga ....

Koje cjeline su predviđene u stručnom programu konferencije?

Za različite vrste sudionika: developere, DBA, sistemaše, krajnje korisnike, te za donositelje odluka – rukovoditelje i direktore IT-ja pripremljene su slijedeće cjeline:

Razvoj i razvojni alati, aplikacije, aplikacijski poslužitelji, integracijska rješenja

Interesantne teme sa područja novih i unapređenja razvojnih alata i metodoloških  rješenja, odabira alata za razvoj aplikacija i tehnologija, analize i upravljanje, te sa konkretnim rezultatima korisnika na standardnim i mobilnim rješenjima, portalima, cloud okruženjima itd. Što je novo u Java okruženju i korištenju otvorenih sustava. Gotova aplikacijska rješenja, integracije rješenja u postojećim sustavima, doprinos domaćih partnera u realiziranim projektima u zemlji i inozemstvu, itd.

Analitika i Big data, Poslovno izvještavanje i skladištenje podataka

Predstavljanje više novih rješenja u ovim dominantnim područjima Oracle razvoja. Konkretni rezultati kroz korisnička i partnerska predavanja. U radionicama predstavljanje funkcioniranja novih verzija Oracle proizvoda. Što se može očekivati dalje?

Upravljanje informacijskim sustavima i opće teme IT

Namjenjena je sudionicima konferencije koji u svakodnevnom radu donose odluke o razvoju informacijskih sustava. Kako iskoristiti pojedine alate i povećati konkurentsku prednost u poslovanju, kako unaprijediti podršku korisnicima, kako sustav kolaboracije i upravljanja poslovnim procesima može zadržati postojeću organizaciju i istovremeno brzo i fleksibilno odgovoriti na interne i eksterne promjene.

DBA i Linux

Aktualne teme kao što su auditing, usporedba upravljačkih sustava baza podataka, što znače ponude ''besplatnih baza podataka'', tehnološka rješenja skladištenja podataka na Linux klasterima, kako ostvariti performansni benefit u korištenju opcija Oracle baze, kako rješavati probleme u domeni sigurnosti sustava korištenjem novih produkata, koja su iskustva u odabira konfiguracije i korištenja Oracle Data Guarda, Linux i virtualizacija.

Poslovni informacijski sustavi

Različita infrastrukturna i integracijska rješenja pojedinih proizvođača, konkretni rezultati studija slučajeva realiziranih projekata. Zašto i kako migrirati na Oracle 11g – iskustva korisnika, novine u korištenju RFID, kako školovanjem maksimalizirati povrat IT investicija, konkretna rješenja pokrovitelja i partnera konferencije. Ovo je cjelina gdje će većina sudionika ’’naći’’ za sebe interesantne teme.

Specifični podsustavi

U ovoj cjelini već standardno mogu se vidjeti rezultati nekoliko vrlo aktualnih projekata u GIS okruženju, rješenje GIS Preglednika korištenjem i nadogradnjom standardnih Oracle alata u funkciji olakšanog izvršenja zadataka korisnika. Kako unaprijediti poslovanje upravljanjem i objedinjavanjem sadržaja? Konkretno rješenje DMS i kako objedinjeno iskoristiti podatke iz jednog sustava – tehničke baze podataka u sustavu operativnog upravljanja tehničkim sustavom.

Oracle poslovna rješenja

Trendovi Oracle usluga - što se može očekivati na području konzultantskih usluga? Kakva su iskustva u Hrvatskoj? Novosti u sustavu podrške? Koje su novosti na području podrške korisnicima u Cloud okruženju? Kakva iskustva imaju korisnici održavanja u Hrvatskoj? Koliko u podršci sudjeluju domaći partneri? Standardna pitanja primjene politike licenciranja i iskustva u primjeni.

Kako se Oracle predstavlja na HrOUG konferenciji?

1. Oracle osigurava sudjelovanje jednog viskoko rangiranog Oracle direktora zaduženog za ovaj dio Europe koji u pravilu sudionicima pojasni Oracle strategije za godine koje dolaze, za jednu od Top tema - područja za koje se prethodno i na Oracle Open Worldu, najvećoj konferenciji koju Oracle godišnje organizira u San Francisku. U direktnim kontaktima sa pojedinim Oracle specijalstima organizator dogovara njihovo sudjelovanje na konferenciji. Na prethodnoj 19. koonferenciji na taj način je 2014. god. osiguran dolazak 20 priznatih Oracle imena.

2. Pored sudjelovanja u drugim tematskim cjelinama u posebnoj cjelini Oracle poslovna praksa sudionicima prezentira novosti iz načina licenciranja, Oracle podrške korisnicima, te kako iskoristiti stvarne mogućnosti Global Product Supporta i GPS alata. Oracle u svojoj ponudi ima i isporuku konzultantskih usluga – kako i na koji način ugovorno regulirati odnose uz maksimalno smanjenje rizika za obje strane. Kako ostvariti maksimum u investicijama u IT sustave uz najmanje troškove i u najkraćem vremenu i slične teme.

3. Oracle specijalisti plijene pažnju sudionika na radionicama. Već pomalo postaja tradicija konferencije da najbolje ocjenjeni predavači, to postižu na radionicama prezentirajući konkretan rad sa alatima. XML Publisher, funkcionalnost Formsa u J2EE/ADF okruženju, SOA, novi OWB ETL alati, sadašnjost i budućnost poslovne inteligencije korištenjem OBI Suite EE, kako poslovno analizirati i izvještavati pomoću OBI SE, te korištenje CRM u lokalnoj gradskoj upravi u omogućavanju strategije inteligentnog grada.

4. Oracle specijalisti su tokom konferencije dostupni svim sudionicima i na Demogroundima koji predstavljaju svojevrstan Ask the Experts koncept gdje Oracle specijalist jedan na jedan, ili jedan na n, odgovara na vaša pitanja iz određenog Oracle područja.

Kolika je cijena kotizacije za konferenciju?

Kotizacija za konferenciju se nije mijenjala od 2006. godine i iznosi: 3.000,00 + PDV.

Nije dopušteno etapno sudjelovanje, već se na konferenciji sudjeluje po principu 1 sudionik = 1 kotizacija.

Članovi HrOUG-a uplatom članarine ostvaruju pravo na besplatnu kotizaciju i popust od 10% na sve dodatne kotizacije sudionika iz istog poduzeća.

Više informacija o učlanjenju u udrugu možete pronaći na www stranicama www.hroug.hr.

Što sve uključuje kotizacija za HrOUG konferenciju?

Kotizacija uključuje:

  • Akreditaciju za HrOUG konferenciju
  • Pristup svim stručnim sadržajima: predavanjima, radionicama, demogroundima, izložbenom prostoru,...
  • Prisustvo na svečanom otvaranju i zatvaranju konferencije
  • Pauze s osvježenjem
  • Pristup svim zabavnim i sportskim sadržajima
  • Bežičnu pokrivenost svih konferencijskih prostora
  • Konferencijske materijale
  • Poklon organizatora
  • i još mnogo toga ...

Da li će sudionici dobiti konferencijske materijale koje mogu odnijeti sa sobom?

Naravno! Svi sudionici konferencije (osim osoba u pratnji) prilikom registracije dobivaju akreditacije i konferencijske materijale koji obično uključuju: ruksak ili torbu, zbornik radova, HrOUG poklon i sponzorske materijale i poklone ukoliko ih sponzori osiguraju.

Koji je službeni jezik HrOUG konferencije?

Službeni jezik konferencije je hrvatski te će većina predavanja biti na hrvatskom jeziku.

Jedan dio predavanja održat će se na engleskom jeziku. Ukoliko se predavanje održava na engleskom jeziku i sam naziv predavanja je u zborniku radova i u popisu predavanja u akreditacijskom etuiu upisan na engleskom jeziku.

Gdje i kada mogu vidjeti detaljan raspored događanja na HrOUG konferenciji?

Raspored događanja na HrOUG konferenciji bit će objavljen na www stranicama konferencije 01. listopada tj. cca 15 dana prije konferenicje.

Do tada sažetke prihvaćenih predavanja po cjelinama, radionica i demogrounda možete potražiti na www.hroug.hr.

Na samoj konferenciji, prilikom akreditacije, dobit ćete Zbornik radova koji sadrži raspored predavanja po danima, temama i dvoranama, te popis svih predavača sa njihovim životopisima.

Osim navedenog dio HrOUG akreditacije je brošurica s detaljnim rasporedom događanja po danima.

Tko su sponzori HrOUG konferencije?

80% sponzora prati HrOUG već dugi niz godina i na tome smo im zahvalni jer bez njihovog doprinosa konferenciji ona ne bi mogla biti toliko kvalitetno organizirana.
Pored partnera konferencije Oracle Hrvatska, konferenciju tradicionalno kao generalni pokrovitelj podržava Hewlett Packard

Na dosadašnjim konferencijama najveći doprinos su dali: Computech, BCC Services, Storm Computers, INSIG2, Laserline, Dekod Telekom, Pro Axis, Mazda i drugi.

Tradicionalni medijski pokrovitelji su Mreža, PC CHIP i Infotrend

Gdje se mogu pronaći više informacija o mogućnostima sponzorstva HrOUG konferencije?

Sponzorstvo HrOUG konferencije omogućuje vam da predstavite svoju ponudu Oracle zajednici.

HrOUG nudi spozorstva kroz različite pakete koje možete odabrati prema vašim poslovnim potrebama i mogućnostima. Postoje slijedeći paketi pokroviteljstva:

  • Generalni pokrovitelj (HW)
  • Generalni pokrovitelj (komunikacije)
  • Glavni pokrovitelj
  • Pokrovitelj
  • Medijski pokrovitelj
  • Pokrovitelj događanja
  • Oglas u Zborniku radova, u Newsletteru i na www stranicama HrOUG

Za više informacija molimo vas da kontaktirate putem elektronske pošte predsjednika ili potpredsjednika HrOUG.

Kako je moguće rezervirati hotelski smještaj za HrOUG konferenciju?

Službena turistička agencija HrOUG-a je turistička agencija Maks travel.

Maks travel će za potrebe sudionika obaviti sve potrebno oko rezervacija tako da Vam smještaj i boravak u hotelima za vrijeme konferencije bude ugodan.

Rezervirati smještaj može se u okviru Prijave za konferenciju na www stranicama www.hroug.hr

MAKS TRAVEL

Zagreb

Nova cesta 60

Tel. +38518887495

Fax. +38518885104

Mobile. +385 99 2005 225

kristijan@makstravel.hr .