Opis rješenja:

Combis aplikativnim rješenjem ComDesk (Service Desk), koje podržava centralno mjesto komunikacije s korisnicima, omogućuje tvrtkama jednostavan pregled podnesenih zahtjeva na jednom mjestu te kvalitetno i ažurno praćenje rješavanja incidenata njihovih korisnika. ComDesk je aplikativno rješenje razvijeno prema preporukama ITIL-a (IT Infrastructure Library).

Područje primjene:
Rješenje je neovisno od područja primjene

Kome je rješenje namjenjeno:
Sve tvrtke koje pružaju usluge IT podrške vlastitim ili vanjskim korisnicima

Ovo rješenje je povezano s ComContact.

Ključne riječi: Change Management, CMDB, Incident Management, ITIL, SLM

Referentni korisnici: Combis d.o.o., UniCredit Bank d.d., Zagrebačka banka d.d.

Podrška za višejezičnost: Da

Minimalna verzija baze: Oracle 10g

Razvojni alat(i): Java

OS kompatibilnost: Rješenje nije ovisno o OS

Combis - logo

tel: +385 20 437 444
fax: + 385 20 437 447


Kontakt osoba:
Mirjana Čutura, Marketing specijalist
e-mail: mirjana.cutura@combis.hr

Ostala rješenja:

ComContact
Integrirani IP kontakt centar

ComDebts
Upravljanje naplatom potraživanja

ComPlain
Reklamacijski centar

ComCard
Sustav socijalnih kartica

ComPort
Sustav upravljanja kontejnerskim poslovanjem