ComPlain

Reklamacijski centar

Opis rješenja:

ComPlain je centralizirana aplikacija za upravljanje svim vrstama reklamacija, zahtjeva, te ostalih poslovnih događaja koji imaju unaprijed određen životni ciklus, procedure te vijek trajanja i načine rješavanja. Dodjela prava pristupa aplikaciji te dodatna podjela po opisu poslova i zadataka vrlo jednostavno omogućuje svim djelatnicima unos, preuzimanje, preusmjeravanje, eskalaciju, zatvaranje i analizu rada unutar tvrtke.

Područje primjene:
Rješenje je neovisno od područja primjene

Kome je rješenje namjenjeno:
Za sva poduzeća koja žele pratiti zadovoljstvo klijenata-korisnika

Ovo rješenje je povezano s ComContact.

Ključne riječi: CRM, reklamacije, zadovoljstvo klijenta, kontakt centar

Referentni korisnici: Zagrebačka banka d.d.

Podrška za višejezičnost: Ne

Minimalna verzija baze: Oracle 10g

Razvojni alat(i): Java

OS kompatibilnost: Rješenje nije ovisno o OS

Combis - logo

tel: +385 20 437 444
fax: + 385 20 437 447


Kontakt osoba:
Mirjana Čutura, Marketing specijalist
e-mail: mirjana.cutura@combis.hr

Ostala rješenja:

ComContact
Integrirani IP kontakt centar

ComDesk
Service Desk

ComDebts
Upravljanje naplatom potraživanja

ComCard
Sustav socijalnih kartica

ComPort
Sustav upravljanja kontejnerskim poslovanjem