INoffice2

rješenje za podršku rada uredskom poslovanju koje prati tijek dokumenata unutar organizacije, ustanove ili poduzeća.

Opis rješenja:

Osmišljeno je na način da se svi podaci koji opisuju pojedini dokument, unose na jednom mjestu, a unosi ih za to zadužena osoba ili, prema potrebi, i sam korisnik. Urudžbeni zapisnik omogućuje primanje i pregled dokumenata, njihovu evidenciju, dostavu u rad, arhiviranje dokumenata te otpremu pošte

Vrsta rješenja:
Document management

Područje primjene:
Državna samouprava (regionalni nivo)

Kome je rješenje namjenjeno:
namijenjen implementaciji u ustanovama i tvrtkama koje su obvezne raditi po Uredbi o uredskom poslovanju te onima koje imaju svoj način označavanja predmeta i akata

Ključne riječi: document flow, otprema pošte, pisarnica, urudžbeni zapisnik

Podrška za višejezičnost: Ne

Minimalna verzija baze: Oracle RDBMS 8.x, 9.x, 10g ili SQL Server 2000

In2 - logo

tel: +385 1 6386 800
fax: +385 1 6386 801


Kontakt osoba:
Amera Zulić Vrabec, Izvršni direktor za razvoj poslovanja
e-mail: amera.zulic@in2.hr

Ostala rješenja:

INsurance2
aplikacijski sustav za podršku radu osiguravajućih društava u svim ključnim...

INvest2
integralni aplikacijski sustav za podršku poslovanja u investicijskom banka...

BrokerIN2
cjelovito softversko rješenje namijenjeno praćenju kompletnog poslovanja br...

IN2 Asylum portal
rješenje za podršku rada informacijsko-dokumentacijskih centara u državnim...

INabava2
aplikativno rješenje za podršku središnjoj nabavi u velikim tvrtkama i orga...

INplaće2
sustav za podršku poslovnim procesima upravljanja ljudskim potencijalima s...

bINs2
sustav namijenjen izvještavanju i složenoj analizi podataka

Prodaja - osiguranje, reosiguranje, provizija

Partneri

Štete, regresi i sudski spisi

Financije i računovodstvo

Podrška poslovnom odlučivanju

Kadrovska evidencija

Obračun plaća