8. Konferencija HrOUG 2003 je završena. Po svemu konferencija je bila uspješnija nego bilo koja do sada. U dva radna dana sudjelovalo je preko 310 registriranih sudionika iz preko 150 poduzeća i ustanova. Sudjelovalo je preko 50 predavača, koji su u 43 predavanja i dvije radionice predstavili aktualne teme i novosti iz područja Oracle tehnologije. Organiziranje konferencije je podržalo 15 pokrovitelja.

Zahvaljujući se svima za dolazak i sudjelovanje na ovogodišnjem susretu s ponosom ističemo da je anketom, u kojoj je sudjelovalo preko 250 sudionika, konstatirana prosječna ocjena uspješnosti ukupnog odvijanja konferencije od 4.28 (od 5 mogućih). To ukazuje na izuzetno veliko zadovoljstvo sudionika, ali istovremeno i obvezuje da slijedeći susret treba organizirati i održati uz već uobičajeno i kvalitetno i kvantitetno povećanje. To organizatore stavlja pred novi zadatak. Prijedlozi i primjedbe iskazane od sudionika su pri tome dragocjena uputa kako se dalje razvijati. Profiliranje predavanja i njihovo objedinjavanje po grupama je očito povećalo interes sudionika i pokazalo se dobrim rješenjem koje će se dalje primjenjivati. Po svemu sudeći dvodnevni radni dio konferencije će trebati već na slijedećoj konferenciji produžiti na tri dana. Pri tome je svakako za očekivati značajan porast broja predavača i predavanja. Sigurno je da na tom području ima još mogućnosti za aktivniji doprinos partnera, krajnjih korisnika i glavnog sponzora.

Na skupštini članova udruge je također razmotreno rad udruge i utvrđene smjernice za daljnji razvoj. Donesen je ambiciozni plan aktivnosti za slijedeću godinu dana, što Upravni odbor obvezuje na kontinuirani rad. Aktivnosti su proširene na objedinjavanju nastupa domaćih proizvođača koji koriste Oracle tehnologiju, već u studenom na Izložbi INFO 2003. Dakle posao i za organizatore i za članove udruge se nastavlja odmah po završetku konferencije. Razmotriti će se i druge mogućnosti rada tijekom godine kako bi se usmjerilo djelovanje udruge na dobrobit njenih članova i onih koji će to tek postati.

Nastojimo da na našim stranicama www.hroug.hr iskažemo sve informacije o događanjima na konferenciji. Preuzete obveze na okruglim stolovima ćemo svakako nastojati u što kraćem roku pripremiti i objaviti. Nadamo se da ćete i Vi iskoristiti mogućnosti zajedničkog komuniciranja i dati svoj doprinos uspješnosti rada udruge, jer udruga je ipak naša zajednička. Svi sažeci predavanja, kao i prezentacije su objavljeni na našim stranicama, a za dio koji zbog svoje veličine nije to mogao biti i na posebnom CD-u ‘HrOUG 2003’. Već na početku INFO 2003 CD će Vam biti na raspolaganju. Posebno ističemo da su pripremljene i slike o svim događanjima na konferenciji. Nismo zanemarili niti društvene aktivnosti po kojima je godišnji susret poznat i koji sudionicima čini boravak još ugodnijim. Dio slika je na našim stranicama, dok se velika većina nalazi na CD-u. Veseliti će nas da odgovorimo na sva dodatna pitanja i posebno za inicijative za koje predlažemo da ih uputite na hroug2006@hroug.hr.

Još jednom zahvaljujemo svim sudionicima na učešću, a posebno predavačima, moderatorima i pokroviteljima za pomoć i uspješno izvođenje susreta HrOUG 2003. Uvjereni smo da ćemo se vidjeti i slijedeće godine u još većem broju.

U ime organizatora susreta HrOUG 2003

Davor Ranković
Predsjenik HrOUG-a