Service Desk aplikacija koja podržava ITIL procese
BMC SDE je aplikativno rješenje za upravljanje poslovnim uslugama. 'Out-of-the-box' je certificirana za 7 ITIL procesa (Incident, Problem, Request Fulfillment, Change, Service Asset & Configuration, Knowledge, and Service Level Management), te dozvoljava prilagodbu za podršku poslovnih procesa, kako bi na jednom mjestu, preko jedne baze CMDB (Configuration Management Data Base) omogućila sponu između Business-a koji traži uslugu (servis) i pružatelja usluge (IT, HR, Warehouse,....)
Vrsta rješenja:
Specifična rješenja
Područje primjene:
Ostalo
Kome je rješenje namjenjeno:
Neovisno o tipu poduzeća, no maksimalnu iskoristivost postižu zrela poduzeća, koja već imaju definirane poslovne procese ili poduzeća koja su spremna za mapiranje novih procesa što uključuje i podršku istih
Ključne riječi: Configuration Management, Helpdesk, Problem Management, Release Management, Service Desk, Service Level Management, Service Management, Change Management, Incident Management, ITIL
Referentni korisnici:
Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje; HYPO GROUP Alpe Adria; Raiffeisenbank Austrija d.d. Zagreb; TISAK d.d.; Zagrebački velesajam
Podrška za višejezičnost: Da
Minimalna verzija baze: 10g
Razvojni alat(i): N/A
OS kompatibilnost: Aplikacija MS Server i IIS, baza Oracle ili MS SQL
Kontakt osoba: --
Ostala rješenja:
BMC CONTROL-M for Oracle Applications
Modul za upravljanje paketnim (batch) obradama unutar okoline Oracle aplika...
Brother-Eagle, Brother-WatchDog, Brother-Wolf, Brother-Owl, Brother-RAID
DBI (Database-Brothers Inc.) performance management i auditing rješenja za...