rješenje za podršku rada uredskom poslovanju koje prati tijek dokumenata unutar organizacije, ustanove ili poduzeća.
Osmišljeno je na način da se svi podaci koji opisuju pojedini dokument, unose na jednom mjestu, a unosi ih za to zadužena osoba ili, prema potrebi, i sam korisnik. Urudžbeni zapisnik omogućuje primanje i pregled dokumenata, njihovu evidenciju, dostavu u rad, arhiviranje dokumenata te otpremu pošte
Vrsta rješenja:
Document management
Područje primjene:
Državna samouprava (regionalni nivo)
Kome je rješenje namjenjeno:
namijenjen implementaciji u ustanovama i tvrtkama koje su obvezne raditi po Uredbi o uredskom poslovanju te onima koje imaju svoj način označavanja predmeta i akata
Ključne riječi: document flow, otprema pošte, pisarnica, urudžbeni zapisnik
Podrška za višejezičnost: Ne
Minimalna verzija baze: Oracle RDBMS 8.x, 9.x, 10g ili SQL Server 2000
tel:
+385 1 6386 800
fax:
+385 1 6386 801
Kontakt osoba:
Amera
Zulić Vrabec,
Izvršni direktor za razvoj poslovanja
e-mail: [email protected]
Ostala rješenja:
INsurance2
aplikacijski sustav za podršku radu osiguravajućih društava u svim ključnim...
INvest2
integralni aplikacijski sustav za podršku poslovanja u investicijskom banka...
BrokerIN2
cjelovito softversko rješenje namijenjeno praćenju kompletnog poslovanja br...
IN2 Asylum portal
rješenje za podršku rada informacijsko-dokumentacijskih centara u državnim...
INabava2
aplikativno rješenje za podršku središnjoj nabavi u velikim tvrtkama i orga...
INplaće2
sustav za podršku poslovnim procesima upravljanja ljudskim potencijalima s...
bINs2
sustav namijenjen izvještavanju i složenoj analizi podataka