Informacijski sustav za osiguranja pokriva potpunu funkcionalnost potrebnu za vođenje i prodaju životnih osiguranja. U sustav je integrirano procesiranje podataka u glavnu knjigu.
Kao komponenta CRM modula drugi dio rješenja omogućava organiziranje Call centra, upravljajući izlaznim pozivima - npr. pozivanje krajnjeg korisnika u cilju nuđenja novih proizvoda i usluga.
Glavne značajke:
Pokriva kompletne korisnikove potrebe povezane sa životnim osiguranjem. Call centar omogućava komunikaciju sa krajnjim korisnikom upravljajući ne samo s procesima životnog osiguranja, već i s drugim procesima i odnosima.
Integracijom oba proizvoda dobivamo efikasno poslovno rješenje za poslovanje u području životnih osiguranja.
Vrsta rješenja:
CRM - Prodaja
Područje primjene:
Financije (banke, osiguranja, fondovi)
Kome je rješenje namjenjeno:
Osigurateljnim kućama
Ključne riječi: call centar, osiguranje, životna osiguranja
Referentni korisnici:
Croatia osiguranje d.d.
Podrška za višejezičnost: Ne
Minimalna verzija baze: 9i
Razvojni alat(i): Oracle Designer&Developer 6.0.
OS kompatibilnost: Unix, Windows, Linux
Kontakt osoba: --
Ostala rješenja:
ARPIS-HIBIS
Integrirani bankarski informacijski sustav
Telecom Billing/Invoicing
Billing i Invoicing moduli za telecom operatera fiksne mreže
GKP - LG
Glavna knjiga za proračunsko računovodstvo
ARPIS - TIA
Poslovni integralni informacijski sustav