Informacijski sustav za životna osiguranja

Opis rješenja:

Informacijski sustav za osiguranja pokriva potpunu funkcionalnost potrebnu za vođenje i prodaju životnih osiguranja. U sustav je integrirano procesiranje podataka u glavnu knjigu.
Kao komponenta CRM modula drugi dio rješenja omogućava organiziranje Call centra, upravljajući izlaznim pozivima - npr. pozivanje krajnjeg korisnika u cilju nuđenja novih proizvoda i usluga.
Glavne značajke:
Pokriva kompletne korisnikove potrebe povezane sa životnim osiguranjem. Call centar omogućava komunikaciju sa krajnjim korisnikom upravljajući ne samo s procesima životnog osiguranja, već i s drugim procesima i odnosima.
Integracijom oba proizvoda dobivamo efikasno poslovno rješenje za poslovanje u području životnih osiguranja.

Vrsta rješenja:
CRM - Prodaja

Područje primjene:
Financije (banke, osiguranja, fondovi)

Kome je rješenje namjenjeno:
Osigurateljnim kućama

Ključne riječi: call centar, osiguranje, životna osiguranja

Referentni korisnici: Croatia osiguranje d.d.

Podrška za višejezičnost: Ne

Minimalna verzija baze: 9i

Razvojni alat(i): Oracle Designer&Developer 6.0.

OS kompatibilnost: Unix, Windows, Linux

Arbor - logo

Kontakt osoba: --

Ostala rješenja:

ARPIS-HIBIS
Integrirani bankarski informacijski sustav

Telecom Billing/Invoicing
Billing i Invoicing moduli za telecom operatera fiksne mreže

GKP - LG
Glavna knjiga za proračunsko računovodstvo

ARPIS - TIA
Poslovni integralni informacijski sustav