Želja nam je upoznati nove, ali sa novostima, i postojeće korisnike Oracle podrške o tome kako je efikasno i koristiti.
Pojasnit ćemo najčešće korištene pojmove koji se koriste u Oracle podršci, opisat ćemo pravila sa kojima se efikasno koriste mogućnosti podrške, pokazat ćemo kako se koristi Oracle MetaLink te navesti sve njegove glavne značajke.
Jedna od važnih značajki je i mogućnost otvaranja zahtjeva za podrškom (SR) te ćemo tokom demo-a uživo pokazati sve korake u tom procesu (postupak otvaranja, postupak ručnog skupljanja podataka za brže i kvalitetnije dijagnosticiranje problema (RDA-Remote Diagnostic Agent), rad na zahtjevu za podrškom, demostracija daljinskog pristupa Vašoj računalnoj okolini (OCS - Oracle Collaborative Support), testiranje mogućnosti rada sa OCS funkcionalnošću, demo funkcionalnosti najnovijeg alata za automatizirano prikupljanje podataka o vašoj konfiguraciji (Configuration Support Manager) te opis eskalacijske procedure.
Vrsta: Demoground
Razina težine: Srednje detaljno / Detailed
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 60 min min
R06_Radić Conf_Suppt_Mgr.pdf 514,46 kB
Oracle Hrvatska d.o.o.
Koautor: Slavko Rožič - Oracle Software d.o.o.
Završio FER u Zagrebu 1992. Trenutno na postdiplomskom studiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, IT Management. Zaposlen u Oracle Hrvatska od 1994 godine. Prije toga također radi sa Oracle tehnologijama kao developer u Oracle partnerskoj firmi, Inforiz d.o.o. .
Certificirani DBA. Od 1995-2004 na poziciji Team Leader-a lokalne tehničke podrške kao i timova globalne support organizacije.
Trenutno na poziciji Customer Care Managera u Oracle Hrvatska, odjel Tehničke podrške. Usporedo vodi i projekte Napredne podrške za veće korisnike u Hrvatskoj i regiji.