Premier podrška, kao osnovni oblik podrške često je nedovoljna za korisnička okruženja koja imaju potrebe za dodatnom suradnjom na području optimalnog upravljanja sustava, planiranja nadgradnji, rješavanja najzahtjevnijih problema i sličnim aktivnostima.
Oracle podrška već godinama nudi korisnicima Napredne usluge podrške (Advanced Customer Services) kojima rješavamo takve potrebe. U Hrvatskoj i u regiji radimo takve usluge za poznate firme iz oblasti financija, industrije, državne uprave i telekomunikacija.
U prezentaciji ćemo opisati komponente usluga, mogućnosti za odabiranje kao i načine i oblike izvođenja.
Vrsta: Demoground
Razina težine: Općenito / General
Poželjno iskustvo slušatelja: Napredni (3 g. i više) / Advanced
Poželjna funkcija slušatelja:
DBA
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min min
Oracle
Koautor: Davor Radić - Oracle
Slavko Rožič je počeo raditi u Oracle od 1994. godine. Ubrzo je iz prodaje prešao u podršku, gdje je svo vrijeme aktivan na regionalnim rukovodećim aktivnostima. Trenutno je na poziciji Support Direktora za South Central Europe