Ovim demogroundom željeli bismo istaknuti korisnicima Oracle tehničke podrške prednosti kontinuiranog i pravovremenog produženja usluga. Glavni naglasak je na prednosti koju ostvaruju u vidu besprekidnog pružanja usluge, što uključuje: Metalink (baza znanja, popravci softvera (‘patch’), zahtjevi za tehničkom podrškom), nove verzije softvera, razina cijene usluge.
U slučajevima kada to produženje nije pravovremeno postoje metode ponovne uspostave podrške, te bismo korisnike kod kojih je to slučaj željeli informirati kako to mogu učiniti.
Vrsta: Demoground
Razina težine: Općenito / General
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: demoground, 60 minuta min
Oracle Software d.o.o., Ljubljana
Sa zvanjem diplomiranog ekonomista radim za tvrtku Oracle Software d.o.o., Ljubljana posljednjih 12 godina. Svoje znanje i stručnost stekla sam kroz rad u financijama, prodaji a zatim i u odjelu prodaje supporta. Zadnje tri godine sam na funkciji Premier Support Sales Manager za South Central Europe i vodim tim desetak ljudi koji se bavi Oracle podrškom s naglaskom na prodaju.