Sustavi prodaje, naplate i distribucije elektroničkih ulaznica (ticketing systems) već dugi niz godina nude različite mogućnosti organizatorima i posjetiteljima priredbi. Uz klasične, odnosno ulaznice u fizičkom obliku, moguće ih je prodavati i distribuirati ulaznice putem Interneta, SMS-a, WAP-a ili internetskih kioska. Ulaznice u elektroničkom obliku predstavljaju temelj za dodatne usluge koje je organizatoru moguće implementirati. Softversko rješenje Paganini, razvijeno na Oracle tehnologijama, će u ovom izlaganju biti predstavljeno kao alat za internetsku prodaju ulaznica. Ono nudi rješenja za prikupljanje podataka o posjetiteljima, analizu posjećenosti priredbi te donošenja zaključaka na temelju trendova u prodaji priredbe. Prikazat će se koncepti, metode i arhitektura sustava kao i institucije Republike Hrvatske koje su se odlučile na ovakav način prodaje. Slušateljima će biti prikazana i njihova iskustva. U nastavku rada bit će izložene usluge dodane vrijednosti koje se mogu ovakvim sustavom uvesti. Ovdje će biti rijeći o kontroli ulaza, elektroničkom novcu, fizičkim zaprekama, kontroli posjećenosti u stvarnom vremenu i ostalim mogućnostima koje su organizatoru na raspolaganju. U završnom dijelu predavanja tvrtka koautor će predstaviti vlastita iskustva u izvedbi kontrole ulaza na zajedničkim projektima s DEKOD telekomom te izložiti probleme koje se u primjeni navedenih tehnologija mogu pojaviti.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Općenito / General
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 min
506_Majstorovic&Zorić Kanali prodaje i kontrola.pdf 1,95 MB
DEKOD telekom d.o.o.
Autor je rođen 1983. godine u Zagrebu. Diplomirao je Ekonomski fakultet u Zagrebu, smjer Poslovna informatika, nakon kojeg upisuje poslijediplomski studij "Informatički management". Na istom fakultetu radi u svojstvu vanjskog suradnika gdje izvodi vježbe iz kolegija "Informatika" i "Elektroničko poslovanje". Honorarni je novinar časopisa Mreža i BUG. U DEKOD telekomu radi od ožujka 2007. godine na poslovima prodaje, marketinga, organizacije i izrade web stranica. Pomoću navedenih poslova nastoji pronaći mogućnosti za intenzivniju primjenu ticketing sustava u našoj zemlji i regiji.