Model zajedničkih servisnih centara za operacije omogućuje smanjenje troškova i povećava kvalitetu informacija. U nastojanju za fokusiranjem organizacijskih jedinica na njihovu temeljnju kompetenciju, povećavanju efikasnosti kompanije i boljem upravljanju i pristupu informacijama, kompanije konsolidiraju ne-prihodovne, administrativne zadatke u zajednički servisni centar. Eliminirajući suvišne procese, konstantno smanjujući jedinični trošak transakcije preko samo poslužujućih, automatskih procesa i standardizirajući uobičajnu poslovnu praksu smanjuju troškove. Centralizirajući informaciju kroz zajednički servisni centar, konsolidirani pregled ključnih informacija je dostupan globalno. Standardizacija uobičajnih poslovnih pravila pridodaje također pravovremenosti i točnosti podataka. Sa konzistentnim poslovnim procesima kroz organizaciju informacije se skupljaju unificirano, sa dosljednom kvalitetom.
Usluge mogu biti podijeljene kroz mnoge nivoe i zajednički servisni centar može postojati iz različitih razloga. Npr. Mnogi Oracle korisnici su kreirali zajednički centar za narudžbe, zajednički centar za glavnu knjigu, zajednički centar za izvješčivanje, zajednički centar za nabavu, zajednički centar za skladište itd. Mnogi od ovih centara mogu biti spojeni kao jedan centar.
Multi-Org Access Control dopušta kompanijama koje su implementirale zajedničke centre da efikasno procesiraju poslovne transakcije omogućujući im pristup, procesuiranje i izvješčivanje podataka za beskonačni broj operativnih jedinica sa jendnim aplikacijskim ovlaštenjem (responsibility).
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Srednje detaljno / Detailed
Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced
Poželjna funkcija slušatelja:
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 min
511_Stepanić MOAC.pdf 264,44 kB
Oracle Hrvatska d.o.o.
1996. - 2002. Graduate School of Economics and Business,
Department of Accounting
1993. - 1996. X Gymnasium, Zagreb
WORKING EXPIRIENCE
From 10.02.2006. Oracle Hrvatska d.o.o.
§ Consultant
Professional Education
Course ( Institute ) Period
Oracle Applications: EBS – essentials 2006
Oracle Applications: Cash Management R11i 2006
Oracle Applications: Fixed Assets R11i 2006
Oracle Applications: General Ledger R11i 2006
Oracle Applications: Payables R11i 2006
Oracle Applications: Receivables R11i 2006
Oracle Database 10g: SQL 2006
Oracle Database 10g: PL/SQL 2006
Oracle Applications: Advanced collections R11i 2006
Project:
From 01.06.2006. Project HIT, Leasing Company Zagreb, Croatia
Project HIT is a project of implementing a new, fully integrated, business system at Hypo Leasing Kroatien followed by roll-out to other HL companies (considering shared service centre synergies).
The project is aligned with strategy of both Hypo Alpe-Adria Group and Hypo Leasing Holding.
Role:
§ Functional consultant
§ Implementing Financial modules for seven operational units according to AIM methodology
§ Analysis and design of business processes and writing funcional specifications
§ Implementing and testing customization developed for customer needs