SLA (Service Level Agreement) ili Ugovor o razini kvalitete pružanja telekomunikacijskih usluga je skup parametara kvalitete telekomunikacijskih usluga i njihove razine između korisnika i T-Com-a. Kvalitetu i pouzdanost usluga trudimo se ostvariti kontinuiranim unaprijeđenjem naših postojećih usluga. Uz primarne usluge za potrebe međusobnog povezivanja lokacija naših korisnika te backup podršku u mogućnosti smo ponuditi našim korisnicima ugovaranje SLA ugovora o zajamčenoj kvaliteti usluga kao temelj pouzdanosti našeg poslovanja i poslovanja naših korisnika.
Vrsta: Izlaganje / Exposure
Razina težine: Općenito / General
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 minuta min
513_Grgurić&Skoko T-Com SLA.pdf 566,02 kB
Hrvatski Telekom d.d.
Koautor: Tatjana Skoko - Hrvatski Telekom d.d.
Nena Grgurić, diplomirala je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu.