Poznatiji u granama poput telekomunikacija, pojam lojalnosti pojavljuje su i u trgovini. Trgovci raznim metodama (nagrade, bodovi, kartice lojalnosti...) pokušavaju izgraditi odnos s kupcima te analizom preferencija pokušavaju odrediti ciljane segmente i tako usmjeravati ponudu. Rad se bavi raznim pitanjima pri uspostavljanju odnosa te mogućnostima koje se otvaraju primjenom pojedinih pristupa. Prikazat će se neka iskustva iz prakse te naznačiti problematika kao podloga za interakciju.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Developer
Menadžer - operativni / Manager - Operational

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

211_Mršić&Klepac Upravljanje prekidom ugovornih odnosa(kupnje) u trgovini.pdf 878,76 kB

O predavaču

Leo Mršić

Tekstilpromet d.d.

Koautor: Goran Klepac - Raiffeisen Consulting

Zaposlen kao direktor službe informatike i telekomunikacija u najvećoj regionalnoj tvrtki za trgovinu i distribuciju odjeće Tekstilpromet d.d. Magistrirao na katedri za informatiku EFZGa na temu data mining u trgovini, diplomirao na EFZG na katedri za vanjsku trgovinu na temi iz osiguranja. Sudionik je više stručnih konferencija vezano uz poslovne sustave i baze podataka. Koautor je knjige "Poslovna inteligencija kroz poslovne slučajeve".