Kiosci nisu u zakonskoj obvezi izdavanja maloprodajnih računa. Ipak, analizom postojećeg stanja, ustanovljeno je da u sustavu postoje znatne rezerve koje bi se informatizacijom maloprodaje mogle iskoristiti u svrhu poboljšanja prodaje i povećanja efikasnosti.
Projekt uvođenja POS sustava na sva maloprodajna mjesta "Tiska", povezivanje putem složene komunikacijske infrastrukture te integracija maloprodajnih mjesta (kioska) s centralno vođenim sustavom maloprodaje jedan je od trenutno najopsežnijih IT projekata kod nas. Sustav je baziran na front office touch screen terminalima, robusnoj back office Java aplikaciji, Oracle bazi podataka i Oracle middleware tehnologijama.
Članak govori o organizacijskim i tehnološkim izazovima projekta: razlozima zbog kojih je donesena odluka da se ide u informatizaciju PM kad kiosci nemaju zakonsku obvezu izdavanja računa, pripremi i organizaciji projekta, uvođenju novih poslovnih procesa u postojeći lanac maloprodaje, vođenju razvoja, edukaciji velikog broj djelatnika, implementaciji i puštanju u produkciju te o ostalim organizacijskim i tehnološki izazovima projekta.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Općenito / General
Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced
Poželjna funkcija slušatelja:
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 min
601_Sarjanović& TISAK.pdf 688,85 kB
Tisak d.d.
Koautor: Jozo Džakula, dipl.ing
.