Kako upravljati projektima razvoja u informatici? Na koji način organizirati održavanja implementiranih rješenja?
Primjena smjernica Oracle PJM i CDM FT metodologija u razvoju informatičkih rješenja i smjernica ITIL-a u održavanju implementiranih rješenja.
- Izbor i primjena alata koji su podrška tim procesima.
- Propisani postupci i odgovornosti.
- Znanje (baza znanja, educirani djelatnici)
- Planiranje resursa i vremena potrebnog za dovršetak planiranih aktivnosti kako bi se stvarno približilo realiziranom.
Prednosti i izazovi iz perspektive managementa, IT stručnjaka i korisnika.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Srednje detaljno / Detailed
Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Developer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 min
201_Trbojević Upravljanje projektima .pdf 727,45 kB
IN2
Pozicija: IT Service Management konzultant i IT Revizor u IN2
Radi na projektima:
- Upravljanje neprekinutim poslovanjem
- Definiranje normi i procedura za razvoj i održavanja informatičkih rješenja
- Optimizacija usluga u IT u skladu sa stvarnim potrebama organizacije te smjernicama najboljih praksi
- Primjena sustava Service Desk, Document Management i Work Managemet rješenja
- Upravljanje kvalitetom i rizicima na projektima