Siebel Contact Center pretvara poslovni pozivni centar u integralni dio strategije prodaje, marketinga i korisničke podrške. Agentima je omogućeno nenametljivo upravljanje uslugama, korisničkom podrškom i prodajnim interakcijama putem svih komunikacijskih kanala. Kao rezultat, uz smanjenje troškova poslovanja, vidljiva je i bolja, brža te sveobuhvatnija usluga na zadovoljstvo kako korisnika tako i djelatnika.
Biti će prikazane neke od značajki kao što su: automatsko pružanje informacija o pozivatelju kroz računalno telefonsku integraciju (CTI), automatski odgovori na korisničke e-mailove, sveobuhvatan pregled kritičkih informacija o korisniku, kompletna povijest svih interakcija s korisnikom, profili ekonomski povezanih pojedinaca, upravljanje i praćenje zadataka kroz cjelokupni životni ciklus.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Općenito / General
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min
313_Kvesić &.pdf 1,48 MB
Comping d.o.o.
Koautor: Marin Strabić - Multicom d.o.o.
Zanimanje za CRM-om datira od 2000. godine odnosno od upisa MBA, postdiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Doprinosi razvoju CRM-a u Hrvatskoj s empirijskim istraživanjem opisanim u znanstvenom radu: “Važnost i poslovna opravdanost uvođenja CRM-a u hrvatskim financijskim institucijama”. Stečenim teoretskim iskustvom sudjeluje u implementaciji CRM rješenja u tvrtci VB Leasing u kojoj je u to vrijeme zaposlen kao voditelj IT odjela te u tvrtci vlasniku, VR Leasingu u Frankfurtu.
Siebelom se kao poslovni analitičar i konzultant počinje baviti od 2007. godine prelaskom na mjesto voditelja odjela za CRM savjetovanje u Compingu d.o.o. Certificirani je Siebel konzultant, verzija 8.