Srednje i velike organizacije često u svome sastavu imaju razne IT odjele i službe. Ti odjeli pružaju razne IT usluge samoj organizaciji, ali moguće i vanjskim subjektima. Također, te iste organizacije mogu istovremeno koristiti i IT usluge drugih organizacija (eksternalizacija). Tada se javlja problem ujednačavanja pružanja usluga, kako pojedinih procedura, tako i razine kvalitete pruženih usluga. Kako je u uključen veći broj subjekata, to ih je zapravo nemoguće svesti na zajednički nazivnik. Moguće rješenje problema je primjena norme ISO 20000 za uspostavu sustava upravljanja u pružanju IT usluga. Primjena toga modela u (poslovno-procesno) povezanim organizacijama pruža mogućnost ujednačavanja (harmonizacije) IT usluga, što u konačnici značajno pojeftinjuje operacije koje ovise o informatičkoj infrastrukturi.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Srednje detaljno / Detailed
Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced
Poželjna funkcija slušatelja:
Sistem Analitičar / System Analist
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 minuta min
214_Švigir Harmonizacija.pdf 180,03 kB
ALTIN USLUGE d.o.o.
Zlato Švigir (1964), dipl.inž.elektrotehnike, 20 godina iskustva u primjeni ICT rješenja od toga 15 godina na rukovodećim pozicijama u razvoju, prodaji i implementaciji poslovnih rješenja. Aktivno sudjalovao u realizaicji više od 120 projekata implementacije ERP/CRM/BI rješenja, od toga 10 međunarodnih, te preko 40 savjetničkih projekata. Od 2005. godine direktor tvrtke ALTIN USLUGE, koja se bavi pružanjem savjetničkih usluga iz područja analize i redizajna poslovnih procesa, primjene poslovnih informatičkih rješenja, te uspostave sustava upravljanja prema ISO normama. Između ostalog, nositelj je IRCA certifikata Lead Auditor za ISO 9001 Sustave upravljanja kvalitetom i Lead Auditor za ISO 27001 Sustave upravlanja sigurnošću informacija. Osobni razvoj usmjeren je prema integriranim ISO sustavima upravljanja te prema razvoju metoda implementacije komercijalnih ERP/CRM/BI rješenja, što uključuje nadzor i upravljanje projektima.