Korisnicima Oracle Premier Supporta na raspolaganju je niz alata, od portala, preko standardnih dijagnostičkih alata (npr. RDA), pa sve do konceptualno novih stvari kao što su Communities. No najveći dio vremena posvetit ćemo Configuration Manageru, obzirom da je on tehnički preduvjet za provođenje svih ostalih promjena.
CM je alat koji automatizira razmjenu informacija o računalnim konfiguracijama između Oracle Supporta i korisnika, te time omogućava proaktivnu detekciju problema na koje bi korisnici mogli naići.
Ako do problema ipak dođe, rješavanje je znatno ubrzano time što su svi podaci o sustavu raspoloživi od trenutka prijave. Problemi kreirani uz korištenje se prioritetno pridjeljuju, što je dodatni razlog za korištenje tog alata.

Detalji o predavanju

Vrsta: Demoground

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
DBA
Developer

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

D01_Plesko.pdf 36,69 MB

O predavaču

Support Alati

Damir Pleško

Oracle Hrvatska

Damir Pleško diplomirao je na Fakultetu Elektrotehnike i Računarstva u Zagrebu, a Oracle je njegovo prvo radno mjesto. Unutar kompanije radio je na poslovima IT podrške, zatim kao inženjer u tehničkoj podršci, a neko vrijeme i kao EMEA koordinator za Database specijaliste.
U novije vrijeme radi u globalnom Operations timu, a među ostalim zaduženjima ističe se održavanje internih web stranica i dijela izvještajnog portala.