Oracle Policy Automation omogućuje organizacijama u javnom i privatnom sektoru da na djelotvoran način pružaju svoje usluge javnosti te postignu konzistentnost u utvrđivanju zakonskih pravila i obveza. Pomoću OPA-e se pravila definiraju u prirodnom jeziku, bez potrebe za IT znanjima te se na taj se način dobiva na brzini i fleksibilnosti u primjeni često promjenjive zakonske i ostale regulative.
Prezentacija će dati pregled OPA rješenja, njegovu primjenu i značajke. isto tako predstaviti ćemo osnovne dijelove rješenja te kako izgleda korištenje sustava u praksi - pogotovo iz kuta gledanja krajnjeg korisnika. Također će biti prikazan scenarij korištenja OPA-e zajedno sa Siebel CRM-om na području upravljanja poslovnim pravilima.
Why Oracle Policy Automation?
Abstract.
Oracle's policy automation solution enables organisations in public and private sector to effectively deliver services and fairly and consistently determine legislated and policy obligations. OPA makes it possible to easily manage policy rules using natural language without the need for IT resources and thus increasing speed and flexibility.
The presentation's aim is to give an overview of the OPA solution, main benefits and features as well as to demonstrate what using OPA in practice, through realistic business cases using OPA as a standalone product as well as integrated into Siebel CRM.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Općenito / General
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min
CS Computer Systems
Koautor: Dino Ledinšćak - CS Computer System
Domagoj Markovina je CRM poslovni konzultant koji više od 10 godina pomaže klijentima da kroz CRM ostvare kompetitivnu prednost, sa iskustvom u nizu industrija. Certificirani je konzultant za Siebel CRM rješenja, kojima se bavi od 2001. godine, radeći na nizu CRM inicijativa unutar EU u raznim ulogama, od tehničkog i poslovnog analitičara, Siebel CRM stručnjaka, voditelja timova i projekata te voditelja upravljanja odnosa s klijentima. Rad je započeo u Austrijskom Siemensu (95-00), nastavivši u KPMG Consulting UK u Londonu (00-07). Od 2008 radi kao voditelj CRM odjela u CS Computer Systems-u.