Ovogodišnje predavanje vezano za prijenos najboljih iskustava u korištenju Oracle Globalne Podrške biti će zajednički izvedeno sa jednim od značajnjih korisnika Oracle tehnologija u Hrvatskoj – Erste Bank d.d. Predavanjem se želi upoznati slušatelje sa općim pravilima uspješnog korištenje Oracle Globalne Podrške za koje će usporedno biti dani komentari i praktične preporuke iz korisničke prakse.
Cilj predavanja je omogućiti što jednostavniji i ilustrativniji prijenos informacija nužno potrebnih za uspješno korištenje Podrške i time ostaviti minimalnu mogućnost nesporazumima i krivo postavljenim očekivanjima.
What Oracle says and party can really do with Global Support?
Abstract
This year's lecture concerning the transfer of best practices in using Oracle Global Support Services will be jointly carried out with one of our big user of Oracle technologies in Croatia - Erste Bank d.d.
The lecture is to familiarize attendees with the general rules of the successful use of Oracle Global Support Services , where will simultaneously be given comments and practical suggestions from user practices.
The aim of the lecture is to provide a simple and ilustrative transmission of informations which are necessary for successful use of Support and in the same time leave a minimal possibility of misunderstandings and false expectations.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Srednje detaljno / Detailed
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min
802_Radić - Dretvić Što sa Globalnom Podrškom.pdf 994,51 kB
Oracle Hrvatska d.o.o.
Koautor: Đuro Dretvić - Ersta Bank d.d.
Završio FER u Zagrebu 1992. Završava postdiplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, IT Management. Zaposlen u Oracle Hrvatska od 1994 godine. Prije toga također radi sa Oracle tehnologijama kao developer u Oracle partnerskoj firmi, Inforiz d.o.o. .
Certificirani DBA. Od 1995-2004 na poziciji Team Leader-a lokalne tehničke podrške kao i timova globalne support organizacije.
Trenutno na poziciji Customer Services Managera u Oracle Hrvatska, odjel Tehničke podrške. Usporedo vodi i projekte Napredne podrške za veće korisnike u Hrvatskoj i regiji.