DEKOD telekom d.o.o. je u suradnji s partnerskom tvrtkom Info-kod d.o.o. isporučio sustav za prodaju ulaznica Gradskih zidina Dubrovnika koji u potpunosti zadovoljava potrebe za automatiziranom prodajom ulaznica.
Izgradnja sustava podrazumijevala je isporuku opreme, softvera, instalaciju, podešavanje, edukaciju kao i pomoć u operativnom dijelu. Složena struktura Zidina zahtijevala je postavljanje ureda za prodaju ulaznica po cijelom gradu Dubrovniku.
Uz prodaju ulaznica putem blagajni, Interneta, agencija i mobilnih uređaja te kontrolu ulaza pomoću barkod čitača sustav predstavlja zaokruženu cjelinu koja ovoj instituciji pomaže u očuvanju ovog vrijednog spomenika kao i planiranju budućih aktivnosti u njegovom održavanju.

Dubrovnik City Walls Ticketing System
Abstract
DEKOD telekom d.o.o., in collaboration with company Info-kod d.o.o., delivered the ticketing system for Dubrovnik City Walls, which fully satisfies needs for computerized ticket sales.
Construction of the ticketing system implied the delivery of hardware, software, installation, setup, training and assistance in operational work. Complex structure of walls itself required positionig of box offices all around Dubrovnik.
With box office sales, sales via Internet, retail outlets and mobile devices, and using access control solution with barcode readers, this system represents all-in-one solution which helps to preserve this valuable walls as well as for planning future activities in its maintenance.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 minuta min

603_Majstorović Prodaja ulaznica Dubrovnik zidine.pdf 1,30 MB

O predavaču

Sustav za prodaju ulaznica Gradskih zidina Dubrovnika

Vedran Majstorović

DEKOD telekom d.o.o.

Autor je rođen 1983. godine u Zagrebu. Diplomirao je i magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer "Informatički management". Od 2007. godine radi u DEKOD telekomu godine na radnom mjestu Prodaja i marketing gdje nastoji pronaći mogućnosti za intenzivniju primjenu sustava za rezervaciju i prodaju ulaznica (ticketing) u Hrvatskoj i regiji.