Upravljane neprekinutim poslovanjem je proces kojim se identificiraju se potencijalni utjecaji koji prijete organizaciji i uspostavlja okolina za prevenciju i oporavak koja povećava otpornost organizacije na prekide u poslovanju kako bi se zaštitili ugled, ime i vrijednost organizacije.
Analizom utjecaja na poslovanje se identificiraju kritični poslovni procesi, utvrđuje se što je potrebno da se oporave i koji su vremenski rokovi. Na osnovu toga se odlučuje o strategiji oporavka. Izrađuju se planovi kako bi u slučaju nepogode imali nužne resurse, isplanirane i uvježbane aktivnosti i odgovorne osobe za njih da smo u stanju u dogovorenim vremenskim okvirima nastaviti poslovanje na bar minimalnoj razini, a kasnije ga oporaviti u potpunosti.
Business continuity planning
Abstract:
Business continuity management is process that identifies potential impacts that threaten an organization and provides a framework for prevention and restoration that improves an organization's resilience against the disruption in order to safeguards reputation, brand and value of organization.
Business Impact Analysis identifies critical business processes, recovery requirements and timeframes. The organization decides on recovery strategy based on BIA findings.
Developing plans to have necessary resources, planed and exercised activities with assigned responsibilities to be able in case of disaster to supply minimal level of functionality within agreed time and be able to restore after disaster.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Vrlo detaljno i stručno / Expert
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min
206_Trbojevic.pdf 191,04 kB
IN2
.Ines Trbojević Košturjak je IT revizor, PMP, ITILF.
Radi u IN2 na vođenju projekta i razvoju rješenja za:
- Upravljanje i optimizaciju IT sustava,
- Upravljanje neprekidnim poslovanjem,
- Upravljanje zahtjevima,
- Upravljanje dokumentacijom.
Revizija IT projekta, upravljanje rizicima i savjetovanje voditelja projekata.
Bio:
Ines Trbojević Košturjak is IT auditor, PMP, ITILF.
Currently working in IN2 as a Project manager and IT consultant in area:
- IT Service Management,
- Issue management,
- Business continuity management,
- Document management.
Auditing IT project and consulting project managers.