Master Data Management je još uvijek buzzword! Pitanja o njegovoj vrijednosti i zašto ih uvesti dolaze uvijek od raznih djelova organizacije i IT odjela. Ova prezentacija će pokazati zašto je Master Data Management izuzetno važan u današnje vrijeme kada količina podataka buja iz dana u dan. Oracle ima nekoliko produkata koji pokrivaju temu Master Data Management. U ovoj prezentaciji naglasak će biti na Oracle-vom produktu Siebel Universal Customer Master Data 8.0. Potrebno je težiti masteriranju podataka o kupcima na jednom jedinstvenom mjestu. U takvoj IT arhitekturi je značajnije jednostavnjnije upravljati relevantnim podacima o kupcima prikupljenim u CRM-u, billingu i socijalnim mrežama.
Importance of Master Data Management in distributed systems
Master Data Management is still somehow a buzzword! Questions about it's value and why to do it are concerning many poeople in IT departments. This presentation will show why Master Data Management is so tremendous important in our times where the amount of data in our systems gets bigger and bigger. Oracle have couple of products that are covering Master Data Management topics. In this presentation accent will be on Oracle product Siebel product line, Universal Customer Master Data 8.0. Mastering of customer data on one single place is must for all service providers. With such IT architecture it is easier to handle all customer relevant information collected from CRM, Billing and social networks.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Vrlo detaljno i stručno / Expert
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Sistem Analitičar / System Analist
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min
410_Galijanic.pdf 12,56 MB
Siemens d.d.
Zoran Galijanić je globalni product line manager za CRM u Siemensu. Zoran ima više od 10 godina iskustva u telko. Sudjelovao je u svim fazama projekata u razlicitim ulogama. U posljednjih 9 godina većinom su zadaci bili u upravljanju projektima. Sudjelovao u nekoliko domaćih i međunarodnih velikim CRM projektima te na projekatima u području EN.
Zoran Galijanić is Global Product Line manager for CRM in Siemens. Zoran have more that 10 years of experiance in telco industry. He participated in all project stages in different roles. In last 9 years majority of his tasks were in Project Management. Zoran participated in several local and international large sized CRM projects and projects in area of Enterprise Networks.