Oracle Premier Support već dugo nije samo rješavanje problema i skidanje programskih popravaka. Predavanje kolege Radića govori o novim sadržajima, a u ovom predavanju pogledaćemo koja su ugovorna prava korisnika Oracle podrške i kako ih primjenjivati. Biće riječi i o upoznavanju i planiranju prijelaska na nove verzije te sažetak novosti sa Oracle Open World vezanih za Oracle podršku.
What you should get from Oracle support?
Abstract:
For long time Oracle Premier support does not mean only problem solving and pathes download. Session from Mr. Radic will discuss new support services, in this session we will look at contractual rights for Oracle support users and how to excercise them. We will explain also policy and planning for migration to new versions and present recap of the news from Oracel Open World related to Oracle support
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Srednje detaljno / Detailed
Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min
Oracle
Slavko Rožič radi u Oracle već više od 15 godina, svo vrijeme u podrški
Slavko Rozic works in Oracle for more than 15 years, all time in support.