Kako upravljati održavanjima IT rješenja i infrastrukturom?
Početak je dobar ugovor - potrebno je dobro dogovoriti nivo usluge. Definirati pravila, postupke i odgovornosti u procesu održavanja. Osigurati da su svi uključeni upoznati sa ugovornim uvjetima, pravilima i postupcima za podnošene i rješavanje zahtjeva korisnika.
Uspostavit centralno mjesto održavanja - alat za evidenciju i praćenje zahtjeva.
Alat dostupan putem internet preglednika omogućuje da korisnik sam postavlja zahtjeve i prati rješavanje što uzrokuje manje nesporazuma. Nužno je evidentirati sve zahtjeve kako bi imali stvarno stanje i izbjegli skrivene troškove.
Iskustva i preporuke najboljih praksi ITIL i MOF vam u tom mogu pomoći.
IT Service Management
Abstract:
Good place to start is contract. It is important to define well service level, rules, procedures in process of maintenance. Assure that all participants understand service level agreement, rules, procedures and their responsibilities.
Establish central place for maintenance – tool for issue tracking. Web tool for issues tracking enable end users to submit issues and track status of issues and help to reduce misunderstanding. Evident all issues in order to avoid hidden expenses.
Guidelines of best practices ITIL and MOF can help you
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Srednje detaljno / Detailed
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min
303_Trbojevic Košturjak.pdf 172,64 kB
IN2
Ines Trbojević Košturjak posljednjih devet godina radi u IN2 na područjima upravljanja IT uslugama, revizije IT projekata i upravljanja kontinuitetom poslovanja.
Radila je na području organizacije i optimizacija usluga u IT u skladu sa stvarnim potrebama organizacije i smjernicama najboljih praksi.
Vodila je projekte upravljanja zahtjevima (Service Desk) i upravljanje dokumentacijom, upravljanju neprekinutim poslovanjem, definiranju normi i procedura za razvoj i održavanja informatičkih rješenja.
Posjeduje iskustvo u upravljanju kvalitetom i rizicima na IT projektima.
Vlasnica je PMP i ITIL fundamentals certifikata.
Bio:
Ines Trbojević Košturjak work IN2 for nine years on area of IT Service Management, IT revision and Business Continuity Management.
Managed and worked on project in area of Business Continuity Management, Document Management, establishment of Service Desk establishment, organization and optimization of IT service in compliance with best practices and company needs.
Poses experience in quality management, IT Risk Management. She is PMP and ITIL certificates owner