Kao korisnik Oracle Premier Podrške Vaša organizacija ima pristup alatima i izvorima znanja koji Vam pomažu u proaktivnom održavanju Vaših aplikacija i tehnologije radi ostvarivanja većih poslovnih vrijedosti. Sada, sa “Get Proactive” inicijativom, razumijevanje i implementacija najbolje poslovne prakse iz domene održavanja IT sustava nikada nije bila jednostavnija.
Ako su Vaše jedine interakcije sa Oracle Podrškom, u slučaju incidenata, bile vezane oko Service Request-a (SR) tada propuštate koristiti funkcionalnosti Oracle Premier Podrške koje mogu biti ključne za neometano izvođenje Vaših poslovnih procesa. Potpunim korištenjem Oracle Premier Podrške postižete brže rješavanje SR-a, pojednostavljujete izvođenje dnevnih operacija, smanjujete rizike i povećavate raspoloživost te smanjujete ukupne troškove preventivnim održavanjem.
Predavanjem želimo upoznati publiku sa novim alatima, najboljim praksama i izvorima informacija portala My Oracle Support organiziranim kroz poslovne ciljeve i proizvode u cilju što učinkovitijeg (proaktivnog) korištenja Oracle Premier Podrške.
Get Proactive and Maximize the Value of Your Oracle Investment
Abstract:
As an Oracle Premier Support customer, your organization has access to a wealth of powerful tools, resources, and knowledge which can help you manage your applications and technology more proactively to achieve greater business success. Now with Oracle Support's "Get Proactive!" initiative, understanding and implementing current best practices has never been easier.
If your only interactions with Oracle Support have revolved around service requests when problems occur, you are missing out on key capabilities that could play a role in contributing to your company’s success. Let Oracle Premier Support help you achieve resolution faster; streamline and simplify your daily operations; reduce risks and maximize uptime, and lower your organization’s costs through preventative maintenance.
Information regarding recommended tools, resources and practices is organized by objective and by product and is provided through My Oracle Support.
Vrsta: Predavanje / Lecture
Razina težine: Srednje detaljno / Detailed
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace
Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min
703_Radić_Get Proactive.pdf 2,34 MB
Oracle Hrvatska d.o.o.
Davor Radić je završio FER u Zagrebu 1992. i znanstveni postdiplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, IT Management. Zaposlen u Oracle Hrvatska od 1994 godine. Prije toga također radi sa Oracle tehnologijama kao developer u Oracle partnerskoj firmi, Inforiz d.o.o. .
Certificirani DBA. Od 1995-2004 na poziciji Team Leader-a lokalne tehničke podrške kao i timova Globalne support organizacije. Usporedo vodio i projekte Napredne podrške za veće korisnike u Hrvatskoj i regiji.
Trenutno na poziciji Support Account Managera u Oracle Hrvatska, odjel Tehničke podrške.
Biography:
Graduated from Faculty of Electrical Engineering and Computing in 1992 and later completed a Postgraduate scientific studies in IT management at Faculty of Economics and Business. Oracle employee since 1994. Before that also worked with Oracle technologies as a developer in Oracle partner company, Inforiz d.o.o. .
Certified DBA. From 1995-2004 worked as Team Leader for local technical support teams as well as the Global Support Organization. Simultaneously led projects for Advanced Customer Services for customers in Croatia and the region.
Currently holds the position of Support Account Manager at Oracle Croatia, technical support department, in charge for key Support customers.