Poslovna praksa obnove Oracle tehničke podrške

Na ovom demogroundu biti ćemo na raspolaganju za sva pitanja vezana uz obnovu Oracle tehničke podrške uz poseban naglasak na naručivanje Extended support-a. Kao i do sada, naglasili bismo važnost i prednosti pravovremene obnove tehničke podrške (Metalink-baza znanja, popravci softvera (‘patch’), zahtjevi za tehničkom podrškom, nove verzije softvera, razina cijene usluge, te utjecaj obnove tehničke podrške na kupnju novih licenci i eventualne migracije.

Detalji o predavanju

Vrsta: Demoground

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 60 min

O predavaču

Anita Matišić

Oracle Hrvatska

Koautor: Andreja Močnik, Ana Mavrović

Radno iskustvo sam započela u Oracle Hrvatska prije 11 godina u financijama. Zadnjih 5 godina radim kao Support Sales Representative i bavim se obnovom Oracle tehničke podrške sa naglaskom na prodaju.