Pristup demogroundima imaju svi akreditirani sudionici konferencije. Kotizacija za demogrounde se ne naplaćuje. Za ovu godinu su organizirani slijedeći demogroundi:

D1 - Davor Radić - 10g - nove osobine
Razmotriti će se detalji pitanja na koje sve načine možete podignuti verziju Vaše postojeće Oracle baze na verziju 10g. Kako nastaviti koristiti funkcionalnosti preuzete iz nižih verzija ali i početi koristiti nove funkcionalnosti verzije 10g. Pitanja vezana za metode upgrade-a a koje će prethodno na prezentaciji referata biti opisane:
· korištenje Database Upgrade Assistanta (DBUA)
· ručni upgrade
· full ili parcijalni export/import
· kopiranje podataka
D2 – Dinko Vranić - Generiranje i prezentacija Web servisa iz J2EE aplikacije – upotreba JDevelopera 10g i Oracle AS 10g
Prezentacija će pokazati kako se integracijom IDE alata (JDeveloper 10g), te razvojne platforme (Oracle AS 10g) na jednostavan način može generirati i prezentirati Web servis koji se poziva iz J2EE aplikacije. Cilj je korisnicima Oracle tehnologije pokazati integraciju Oracle produkata koji su zasnovani na otvorenim standardima, u ovom slučaju na J2EE standardima. Kako se upotrebom jednostavnih čarobnjaka (wizards) može generirati i prezentirati Web servis iz jednostavne Java aplikacije.
D3 - Ana Pleše - Top-Link - Oracle Application Server
TopLink je napredan O/R persistence framework, pogodan za podršku arhitekturi širokog raspona Java 2 Enterprise Edition (J2EE) i Java aplikacija. Mogućnosti razvojnih alata i OracleAS runtime-a smanjuju napor i trošak razvoja i održavanja te povećavaju funkcionalnost enterprise aplikacija. OracleAS TopLink je tako prvenstveno namijenjen izradi visoko performansnih aplikacija koje pohranjuju perzistentne podatke u relacijskoj bazi. TopLink stoga odgovara izazovu u povezivanju objektnog i relacijskog svijeta omogućavajući aplikacijama transparentnu pohranu i dohvaćanje Java objekata korištenjem relacijske baze podatake ili nekog drugog storage sustava (mainframe, XML). Korištenjem TopLink –a Java aplikacije pristupaju podacima spremljenim u relacijskim bazama kao objektima, čime se premoštava specijalizacija Java i relacijski-orijentiranih razvojnih timova.
D4 - Ana Pleše - Wireless opcija Oracle portala
Razmotriti će se detalji poslovne primjene i wireless deployment Oracle portalskih rješenja s demonstracijom.
D5 - Morana Kobal Butković - Oracle Collaboration Suite - korištenje i administracija
Razmotriti će se pitanja o demonstriranim naprednim karakteristikama Oracle Collaboration Suita kao što su integriranost maila, kalendara, web konferencija i filesa, pristupa sa wireless uređaja, prikaza jednostavnog procesa odobravanja dokumenata. Prikazati će se detalji mogućnosti administracije i prilagodbe Suita konkretnoj poslovnoj okolini. Koristiti će se demo server koji se nalazi u Oracle intranetu. Vezom na Internet korištenjem VPN klienta dostupiti će se do Oracle intraneta.
D6 - Davorin Capan - Nadogradnja funkcionalnosti Oracle Collaboration Suite-a
Sudionici će imati priliku da sa nositeljem prezentacije referata razmotre detalje Pitanja o OCS kao razvojnom okruženju, izgradnji dodatnih komponenata kao unapređenju osnovnih funkcionalnosti, te pogledati on-line demonstraciju izgrađenih komponenata
D7 – Morana Kobal Butković – Oracle 10g – Identity Management
Oracle Identitity Management integrirana je infrastruktura za upravljanje autentikacijom i autorizacijom korisnika kompletne Oracle infrastrukture. Sastoji se od LDAP kompatibilnog direktorij servera, komponenti za integraciju Oracle i direktorij servisa drugih proizvođača, alata za administraciju i upravljanje IM infrastrukturom, servisa za autentikaciju i autorizaciju te X.509 V3 certificate authority-a. Na demogroundu koje prati predavanje prikazati će se arhitekturu i funkcionalnost te prednosti korištenja Identiti Managementa u Oracle okolini, te integraciju sa proizvodima drugih proizvođača.
D8 – Ana Pleše - Analitički CRM – Oracle arhitektura
Analitički CRM je poslovna strategija koja otkriva, stvara i koristi znanje o kupcima u dnevnim interakcijama putem bilo kojeg, odnosno putem svih kanala interakcije s kupcima. Ključan je koncept korištenje tako stečenog znanja o kupcima. Naime, većina kompanija koristi neke analitičke alate i bavi se analizom ponašanja svojih kupaca i poslovanja, neke kompanije koriste i histrorijske izvještajne alate, a ima ih i takvih koje rade prediktivno i statističko modeliranje. Analitički CRM zahtjeva istinski uvid i poznavanje kupaca – odnosno u stanju je odgovoriti na pitanja puput – tko su najvažniji kupci nekog poduzeća, da li će i dalje ostati kupci odnosno što će sljedeće kupiti.
D9 - Mateja Podgoršek i Denis Bolanča - Upravljanje dokumentima i poslovnim procesima u praksi
Pitanja kao što su zašto se uvodi DMS i zbog kojih razloga, koji mogu biti ciljevi elektronske podrške rada sa dokumentima, kako smanjiti troškove uz optimizaciju ograničenih resursa i povećanju produktivnosti, te optimizaciju kadrova i bolje usluge kupcima, partnerima i dobavljačima. Ta i ostala pitanja sudionici će imati priliku razmotriti sa nositeljima aktivnosti.
D10 - Denis Bolanča i Vito Strasberger - Upravljanje znanja u organizaciji i uloga tehnologije
Uvođenje sustava za upravljanje znanja podrazumjeva uključenje više parametara. To su organizacija i ljudi koji su nosioci znanja u tvrtki, poslovni procesi gdje se znanje ‘’proizvodi’’ i potrebna tehnologija. Upravljanje znanjem jedan je od bitnih elemenata za management, kojeg je moguće efikasno upotrebljavati samo sa integracijom različitih izvora informacije odnosno informacijskih sustava. Koliko je bitna suradnja svih ljudi u organizaciji, od ‘’top’’ i ‘’middle’’ managementa, do svih zaposlenika kod uvođenja? Što sve integracije između sustava omogućuju i koje su nove mogućnosti kod upotrebe informacija koje več postoje? Koliko kao pomoć kod uvođenja upravljanja znanja je ralacijska baza podataka i što ona znači sustavu za upravljanje dokumentacijom i ostalim podsustavima koje organizacija koristi. Sva ta pitanja mogu sudionici konferencije razmotriti sa nositeljima prezentacije.
D11 - Davor Radić - Efikasno korištenje global product supporta (‘’best practices’’)
U demonstraciji koja prati predavanje na temu efikasnog korištenja Global Product Support-a želimo pokazati važnost poznavanja procedura/procesa kojim se odvijaju interakcije između krajnjeg korisnika, koji prijavljuje određeni problem, te analitičara iz Global Product Support-a koji te probleme i rješavaju.
Nakon iznesenog opisa rada sa Global Product Support-om (definicije važnosti prijavljenih problema, eskalacije, preporuke, korištenje novih dijagnostičkih alata) demonstrirati će se pristup korisnikovom računalu putem OWC alata. Tokom prezentacije navest ćemo i dodatno pojasniti ''Metalink'' web suport uslugu kao infrastrukturu kojom ostvarujemo interakciju sa Global Product Support-om te je, između ostalog, istovremeno možemo koristiti i kao pomagalo (repozitorij znanja) u samostalnom radu.