Integrirani IP kontakt centar
Rješenje funkcionira kao integrirani kontakt centar koji se sastoji od niza tehnološko-funkcionalnih modula koji omogućuju integrirano upravljanje kontaktima, bez obzira na smjer i vrstu komunikacije. Integrirani kontakt centar povezuje korisnika i tvrtku kroz sve raspoložive kanale komunikacije (telefon, faks, e-mail, voice mail, web, sms te osobni, direktni kontakt) na korisniku najprihvatljiviji način i to onim medijem kojim se najviše služi.
Područje primjene:
Rješenje je neovisno od područja primjene
Kome je rješenje namjenjeno:
Srednje i velike tvrtke
Ključne riječi: klijenti, kontakt centar, marketinške kampanje, usluge
Referentni korisnici: Combis d.o.o., Grad Zagreb, Hrvatske autoceste d.o.o., Ministarstvo financija - Carinska uprava Republike Hrvatske, Zagrebačka banka d.d.
Podrška za višejezičnost: Da
Minimalna verzija baze: Oracle 10g
Razvojni alat(i): Java
OS kompatibilnost: Rješenje nije ovisno o OS