Reklamacijski centar
ComPlain je centralizirana aplikacija za upravljanje svim vrstama reklamacija, zahtjeva, te ostalih poslovnih događaja koji imaju unaprijed određen životni ciklus, procedure te vijek trajanja i načine rješavanja. Dodjela prava pristupa aplikaciji te dodatna podjela po opisu poslova i zadataka vrlo jednostavno omogućuje svim djelatnicima unos, preuzimanje, preusmjeravanje, eskalaciju, zatvaranje i analizu rada unutar tvrtke.
Područje primjene:
Rješenje je neovisno od područja primjene
Kome je rješenje namjenjeno:
Za sva poduzeća koja žele pratiti zadovoljstvo klijenata-korisnika
Ovo rješenje je povezano s ComContact.
Ključne riječi: CRM, reklamacije, zadovoljstvo klijenta, kontakt centar
Referentni korisnici: Zagrebačka banka d.d.
Podrška za višejezičnost: Ne
Minimalna verzija baze: Oracle 10g
Razvojni alat(i): Java
OS kompatibilnost: Rješenje nije ovisno o OS
Kontakt osoba: --
Ostala rješenja:
ComContact
Integrirani IP kontakt centar
ComDesk
Service Desk
ComDebts
Upravljanje naplatom potraživanja
ComCard
Sustav socijalnih kartica
ComPort
Sustav upravljanja kontejnerskim poslovanjem