Service Desk
Combis aplikativnim rješenjem ComDesk (Service Desk), koje podržava centralno mjesto komunikacije s korisnicima, omogućuje tvrtkama jednostavan pregled podnesenih zahtjeva na jednom mjestu te kvalitetno i ažurno praćenje rješavanja incidenata njihovih korisnika. ComDesk je aplikativno rješenje razvijeno prema preporukama ITIL-a (IT Infrastructure Library).
Područje primjene:
Rješenje je neovisno od područja primjene
Kome je rješenje namjenjeno:
Sve tvrtke koje pružaju usluge IT podrške vlastitim ili vanjskim korisnicima
Ovo rješenje je povezano s ComContact.
Ključne riječi: Change Management, CMDB, Incident Management, ITIL, SLM
Referentni korisnici:
Combis d.o.o., UniCredit Bank d.d., Zagrebačka banka d.d.
Podrška za višejezičnost: Da
Minimalna verzija baze: Oracle 10g
Razvojni alat(i): Java
OS kompatibilnost: Rješenje nije ovisno o OS
Kontakt osoba: --
Ostala rješenja:
ComContact
Integrirani IP kontakt centar
ComDebts
Upravljanje naplatom potraživanja
ComPlain
Reklamacijski centar
ComCard
Sustav socijalnih kartica
ComPort
Sustav upravljanja kontejnerskim poslovanjem